POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
Městské ředitelství policie Brno
3. oddělení obecné kriminality
Příční 31, 611 38 Brno
Dušan
Dvořák
12.1.1962
Tylova
964/2
779
00 Olomouc
|
Vyrozumění
o postoupení věci
Tímto
Vám sděluji, že Vaše podání ze dne 22.12.2015 označené jako "Trestní
oznámení na Ústavní soudce: Ludvík David, Kateřina Šimáčková a David
Uhlíř", bylo dnešního dne na základě věcné a místní příslušnosti
postoupeno na Policii ČR, Úřad odhalování korupce a finanční kriminality,
Služby kriminální policie a vyšetřování, expozitura Brno.
por. Mgr. Mojmír
Hložek
komisař
|
Č.
j. KRPB-7598-3/ČJ-2016-060273-HK
|
Brno
19. ledna 2016
|
Nevyšetřování trestních podnětů
Soud opakovaně označil řádné vyšetření trestního podnětu za základní právo, naposledy pak dne 2. 3. 2015 pod č. j. I. ÚS 1565/14. Současně Soud opakovaně vyložil, co je a není zákonný postup OČTŘ při šetření podnětu. Citujme například č. j. III. ÚS 511/02: „Postavení státního zastupitelství jako žalobce, jemuž přísluší dbát zájmů státu, však nikterak neznamená, že by ve svém postupu, zejména tam, kde je mu zákonem svěřena dozorčí činnost nad zákonností přípravného řízení (§ 174 odst. 1 tr. ř.) nebo pravomoc rozhodnout o podané stížnosti, bylo státní zastupitelství oprávněno k libovůli, jíž se zpravidla rozumí svévole v rozhodování či v provedeném postupu, tedy k rozhodování bez bližších kritérií či alespoň zásad odvozených jím z právní normy. Této nestrannosti státního zastupitelství dává procesní předpis výraz tím, že mu svěřuje - mimo jiné - ve vybraných věcech (§ 141 odst. 1 a 2 tr. ř.) právo a povinnost přezkumu všech výroků napadeného usnesení (§ 147 odst. 1 tr. ř.), ;příp. právo rušit nezákonná nebo neodůvodněná rozhodnutí [§ 174 odst. 2 písm. c) tr. ř.] s tím, že takto vydané rozhodnutí státní zastupitelství zákonem stanoveným způsobem odůvodní [§ 134 odst. 1 písm. d) a odst. 2 tr. ř.]. Posléze uvedenému požadavku zákona nelze podle přesvědčení Ústavního soudu rozumět jinak, než že státní zastupitelství v odůvodnění svého rozhodnutí rozhodovací důvody natolik vyloží, že z nich bude patrný rozsah provedeného přezkumu a zejména - alespoň podstatným způsobem - vysvětleno, proč materie stížnosti zůstala rozhodnutím o ní nedotčena, příp. z jakých důvodů bylo napadené rozhodnutí změněno či nahrazeno rozhodnutím vlastním. Jde o povinnost, která se úzce dotýká nejen procesní čistoty řízení, ale také práva na obhajobu, které je ústavně zaručeno od samého počátku řízení (§ 37 odst. 2 Listiny); řečeno jinými slovy, při absenci jiného plně nestranného institutu soudcovského typu (kupř. vyšetřujícího soudce) jde o procesní zábranu, která by - z pozice stíhaného - měla bránit překvapivým nebo dokonce obmyslným rozhodnutím veřejné moci, kterou státní zastupitelství v trestním řízení disponuje a která téměř vždy stíhaného rozličným způsobem a v různém rozsahu zatěžuje. Dostatečnost odůvodnění rozhodnutí, které státní zastupitelství vydává, je proto nejen plněním zákonem stanovených požadavků, ale nadto je také výrazem ústavnosti, na níž jsou principy trestního řízení založeny (čl. 36 odst. 1 Listiny). "
Soud opakovaně označil řádné vyšetření trestního podnětu za základní právo, naposledy pak dne 2. 3. 2015 pod č. j. I. ÚS 1565/14. Současně Soud opakovaně vyložil, co je a není zákonný postup OČTŘ při šetření podnětu. Citujme například č. j. III. ÚS 511/02: „Postavení státního zastupitelství jako žalobce, jemuž přísluší dbát zájmů státu, však nikterak neznamená, že by ve svém postupu, zejména tam, kde je mu zákonem svěřena dozorčí činnost nad zákonností přípravného řízení (§ 174 odst. 1 tr. ř.) nebo pravomoc rozhodnout o podané stížnosti, bylo státní zastupitelství oprávněno k libovůli, jíž se zpravidla rozumí svévole v rozhodování či v provedeném postupu, tedy k rozhodování bez bližších kritérií či alespoň zásad odvozených jím z právní normy. Této nestrannosti státního zastupitelství dává procesní předpis výraz tím, že mu svěřuje - mimo jiné - ve vybraných věcech (§ 141 odst. 1 a 2 tr. ř.) právo a povinnost přezkumu všech výroků napadeného usnesení (§ 147 odst. 1 tr. ř.), ;příp. právo rušit nezákonná nebo neodůvodněná rozhodnutí [§ 174 odst. 2 písm. c) tr. ř.] s tím, že takto vydané rozhodnutí státní zastupitelství zákonem stanoveným způsobem odůvodní [§ 134 odst. 1 písm. d) a odst. 2 tr. ř.]. Posléze uvedenému požadavku zákona nelze podle přesvědčení Ústavního soudu rozumět jinak, než že státní zastupitelství v odůvodnění svého rozhodnutí rozhodovací důvody natolik vyloží, že z nich bude patrný rozsah provedeného přezkumu a zejména - alespoň podstatným způsobem - vysvětleno, proč materie stížnosti zůstala rozhodnutím o ní nedotčena, příp. z jakých důvodů bylo napadené rozhodnutí změněno či nahrazeno rozhodnutím vlastním. Jde o povinnost, která se úzce dotýká nejen procesní čistoty řízení, ale také práva na obhajobu, které je ústavně zaručeno od samého počátku řízení (§ 37 odst. 2 Listiny); řečeno jinými slovy, při absenci jiného plně nestranného institutu soudcovského typu (kupř. vyšetřujícího soudce) jde o procesní zábranu, která by - z pozice stíhaného - měla bránit překvapivým nebo dokonce obmyslným rozhodnutím veřejné moci, kterou státní zastupitelství v trestním řízení disponuje a která téměř vždy stíhaného rozličným způsobem a v různém rozsahu zatěžuje. Dostatečnost odůvodnění rozhodnutí, které státní zastupitelství vydává, je proto nejen plněním zákonem stanovených požadavků, ale nadto je také výrazem ústavnosti, na níž jsou principy trestního řízení založeny (čl. 36 odst. 1 Listiny). "
Česká republika v rozporu s mezinárodními úmluvami, důkazy, judikaturou a nálezy od
roku 2010 až do roku 2015 stále bez odůvodnění opakovaně odkazuje na vědomě
mylné rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR ze dne 27. 10. 2011 č.j. 8 Tdo1231/2011 a odmítá podat předběžné otázky Soudnímu dvoru EU, což bylo
v letech 2011 – 2015 opakovaně kvalifikovaně napadané a
doloženy důkazy korupce a zvůle v těchto pěti ústavních stížnostech od roku 2012 - 2015 (č.j. II. ÚS 664/12 - č.j. I. ÚS 2431/15).
Vědomě mylná tvrzení České republiky k ochraně zločinu, korupce zákona a zákazu vědy doložená předsedovi Soudu v podání ze dne 24. 12 .2015
Vážený pan
JUDr. Pavel
Rychetský
Předseda
ústavního soudu
Věc: Stížnost na
ústavní soudce znevažujících vážnost a čest Ústavního soudu (dále jen Soud) nevhodným
chováním, jmenovitě Ludvík David, Kateřina Šimáčková a David Uhlíř. Prosíme přiložit k aktivní stížnosti č. j. II.
ÚS 3196/15 v předmětné věci ublížení
na zdraví a kriminalizace členů výzkumu Konopí je lék/Cannabis is The Cure
Vážený pane předsedo
Soud je pro nás zárukou ústavnosti a právního státu a
bezpečí nás všech.
Při vší úctě ke svobodnému rozhodnutí soudců, za něž
jsme se i my v době nesvobody brali, nevhodným chováním ústavního soudce jistě
musí být označeno vědomě nepravdivé a vědomě nezákonné rozhodnutí poškozující
vážnost a čest Soudu typu jedna a
jedna je pět na stole v českých, nebo také, že konopí je prekurzor, nebo
že nařízení ES lze transponovat do zákona a podobné nepravdy, což vylučuje
judikatura a nálezy po vstupu do EU od roku 2006 opakovaně a vyloučili
znalci a vědí studenti VŠ.
Takové rozhodnutí učinili
výše označení soudci dne 10.12.2015
v ústavní stížnosti č. j. I. ÚS 2431/15, přesto, že ve stížnosti byly doloženy vědomě nepravdivá rozhodnutí Soudu od roku
2012 vůči vedoucímu výzkumu,
která jsou i s čísly jednacími uvedena na www.ustavni-soud-dukazy.blogspot.com Soudci tedy věděli, že Soud, stejně tak Evropská komise a Evropský soud
pro lidská práva od roku 2012 (viz www.echr-coe-int.blogspot.com) vždy bez
jakéhokoliv odůvodnění odmítají meritorně projednat kvalifikovaně a
důkazy podložené stížnosti na vědomě mylné rozhodnutí Nejvyššího soudu
ze dne 27. 10. 2011 č. j. 8 Tdo 1231 /2011 až analogicky dne 20.5.2015 č.j. 11 Tdo
181/2015
Viz podání Soudu od řady členů výzkumu,
evropské a české konopné církve a asociace ze dne 21. 12. 2015
k rozhodnutí výše označených soudců www.podporujeme.blogspot.com
a www.zadame.blogspot.com a www.svobodu.blogspot.com
Konkrétně uvedení soudci uvedli – schválili tyto
vědomé napadané nepravdy justice:
1.
Konopí je prekurzor
Takovou nepravdu doloženou opakovaně i soudnímu znalci k předmětnému řízení www.univerzita-palackeho.blogspot.com vylučuje nález č.j. II. ÚS
254/08 z 18. 11. 2008 a judikatura doložená v Usnesení Nejvyššího
soudu ze dne 23.7.2006 č.j. 3 Tdo 687/2006 a 30. 1. 2008, č.j. 3 Tdo 52/2008 ( Sbírka soudních
rozhodnutí a stanovisek č. 9/2008)
2.
Nařízení ES lze transponovat do zákona
Takovou nepravdu vylučuje nález č.j. Pl. ÚS 50/04 ze dne
8. 3. 2006 a znalosti studenta právnické fakulty.
3.
Zákon o návykových látkách (ZoNL) není
technickým předpisem ve smyslu Směrnice 98/34/ES a jeho novelizace nepodléhají
notifikačnímu řízení u Evropské komise.
Takovou nepravdu vylučuje veřejná databáze TRIS a notifikace § 5 odst.
5 ZoNL (zacházení s konopím bez povolení) novelou č. 273/2013 Sb. (v
databázi TRIS pod č. 2012/329/CZ)
4. Nepoložení
předběžných otázek Soudnímu dvoru není porušením
základního práva na zákonného soudce, práva spravedlivý proces a trestu
toliko na základě zákona (vědomě nepravdivým sdělením Nejvyššího soudu, že
toto není třeba činit dle povinnosti čl. 267 Smlouvy o fungování EU, protože
konopí je údajně prekurzor a nařízením ES o prekurzorech je transponováno do ZoNL
a ZoNL není technickým předpisem ve smyslu Směrnice 98/34/ES)
Takovou nepravdu vylučuje nález č.j. II.
ÚS 1009/08 ze dne 08.01.2009.ve věci Pfizer, body 22 a 30, dále sp. zn.
II. ÚS 1658/11 ze dne 29. 11. 2011 a sp. zn. II. ÚS 2504/10 ze dne 10. 9. 2012
5.
Pěstitelé konopí do 100m2/osobu
pěstitební plochy musí mít povolení k pěstování a zacházení
s konopím k účelům pokusnickým
Takovou nepravdu vylučují Evropské komisi neoznámená novelizace §§ 29 a 5, odst. 5 ZoNL předpisy č.
362/2004 Sb. a č. 50/2013 Sb.
6.
Policie nemusí mít od 20. 4. 2004 (povolení
pěstování konopí bez povolení a hlášení) žádný
zákonný předpis, jak se pozná legální konopí, resp. co je vzorek konopí k měření na obsah tzv. většího než
malého zákonného množství léčivého kanabinoidu THC (nejen u pěstitele na ploše
do 100m2/osobu), přestože policie a Soud od roku 2012 ví, že rozdíly mohou být
až stonásobně odlišné dle definice vzorku k měření
Takovou nepravdu vylučuje velmi podrobná novelizovaná unijní norma měření obsahu THC
v konopí uvedená v příloze 1 Nařízení č. 1122/2009, dále čl. 39 LZPS a nález ze dne 23.7. 2013 č.j. Pl. ÚS 13/12
7. Investice do
výzkumu Konopí je lék/Cannabis is The Cure
nelze zdanit
Takovou nepravdu vylučuje zákon o dani z příjmu a mezinárodní
závazky a úmluvy ČR
8. Při porušení evropského (českého) a unijního
práva nemusí dojít
k náhradě škod
Takovou nepravdu vylučuje judikatura, viz
rozhodnutí Soudního dvora EU č. j. C-224/01 (Köbler) a především zákon č. 82/1998 Sb
9. Není porušením základních práv a svobod,
kdy OČTŘ odmítají vyšetřovat trestní oznámení na utýrané, zmrzačené a dosud
stále zneuctívané, týrané a hanobené občany OČTŘ podané také Soudu od roku 2012
opakovaně lékaři a soudním znalcem.
Takovou nepravdu vylučují opakovaná rozhodnutí a nálezy Soudu, viz
naposledy dne 2. 3. 2015 pod č. j. I. ÚS 1565/14
10. Není přípustným rizikem a krajní nouzí
zaopatřit sebe a druhého trpícího konopím a realizovat výzkum, když oficiální
terapie stojí až 50 tisíc Kč měsíčně a není vůbec vědecky podložena (existující
tisíce genetik různých složení) a jde o komerční výzkum hrazený občany
obchodním společnostem a občané jsou pod trestní normou nahnáni do lékáren pro
něco, o čem lékaři nic nevědí a neumí na danou nemoc indikovat a neoznámeným
zákonem č.50/2013 Sb. konopí do lékáren je zakázána výroba mastí, čípků,
tinktur, spray apod., může se pouze kouřit/inhalovat samičí květ, tzv.
marihuana a neomamné konopí a neomamné cílené metody podání nikoliv.
Takovou nepravdu vylučuje kromě LZPS, judikatury a zákona o zdraví lidu také trestní právo: §§ 28 a 31, odst. 1 trestního zákoníku, stran omezení produkce je porušen
článek 34 Smlouvy o fungování EU
Jako poškození členové výzkumu opakovaně žádáme, aby ústavní stížnost č. j. II. ÚS 3196/15 byla projednána v naléhavém a ústním řízení a výše uvedené vědomé
nepravdy, mohly být konfrontovány i ve světle rozhodnutí Soudního dvora ze dne
14. 10. 2015 v předmětné věci, kdy Společenství nepočítá s justiční
korupcí a zvůlí nepoložením předběžných otázek Soudnímu dvoru, viz www.court-european.blogspot.com
Vážený pane
předsedo
Děkujeme Vám předem za Váš zájem, očekáváme Vaše
rozhodnutí a přejeme Vám hezký čas vánoční a hodně zdraví v roce příštím
Jménem členů asociace Open Royal Academy (CZ)
realizujících výzkum Konopí je lék/Cannabis is The Cure jako je Společenství
podpory Olomoucké nadace filantropů a mecenášů, www.onfam.eu, IČ: 706 312
98, Art Langauage Factory,o.s., www.art-language-factory.eu, IČ: 227 24 303, Ateliér ALF, o.s., www.atelier-alf.eu, IČ. 226 80 101 a s vědomím a podporou European Cannabis Church
a právního zástupce asociace a církve k podpisu uvedenými zmocněn
Ing. František Dvořák, McA, společný dozorčí rada
členů asociace Open Royal Academy (CZ)
Přichystalova 180/14, 779 00 Olomouc
Tříkralový sen
I.
Nevyšetřování trestních oznámení – nové skutečnosti
1.
K bodu 2 níže uvedeným extrémním množstvím soudních
sporů stěžovatele dne 12. 1. 2015 u OS Olomouc (5Nt120/2014) výše označený
znalec prof. MUDr. Vladimír Hosák, Ph.D. uvedl, že jde o paranoidní blud
stěžovatele nechápajícího, že protiví svým jednáním (pěstování konopí) názoru
veřejnosti, který lze v ústavu léčit psychofarmaky, nejlépe až ročním
pobytem a vysoké dávky antipsychotik, a to za situace, kdy znalec a lékař znal
a četl důkazy zločinů obsažené ve spisech a samostatně pro znalce doložených
s protestními vyjádřeními lékařů a laické a odborné obce.
2.
Stěžovatel s odkazem na naléhavé projednání
stížnosti a dosud uvedené skutečnosti rekapituluje,
že ačkoli judikatura je na straně stěžovatele, evropské instituce se
pochybením neodůvodněných rozhodnutí ČR odmítaly od roku 2012 do konce roku
2015 zabývat: Evropská komise (CHAP (2012) 00282 a CHAP (2014) 03930, viz http://court-european.blogspot.com/) a Evropský soud pro lidská práva (čj. 66981/12, č.j. 1332/13/ č.j. 79490/13, č.j. 20049/14,
č.j.41264/14, č.j. 47921/2014 a č.j. 57969/2015, viz http://echr-coe-int.blogspot.com/) odmítly nařídit předat věc k
projednání Soudnímu dvoru EU za porušení práva Společenství Českou republikou od
roku 2004. ESLP bez vždy bez odůvodnění odmítl meritorně projednat rozhodnutí
České republiky a stížnosti dle čl. 39 ESLP porušující základní práva daná Evropskou
úmluvu o lidských právech jako je právo na život a zákaz mučení. Porušení těchto
článků úmluvy a nezákonné nešetřeni trestních podnětů doložili také lékaři
včetně soudního znalce již v roce 2011 (souhrnně pak ESLP bez odůvodněni odmítl projednat
rozhodnuti Soudu ve věci „cannabis“ č. j. II. ÚS 664/12, č. j. IV. ÚS 4859/12, č. j. II.ÚS
1311/13, č.j. III. ÚS 34/13, č.j. II. ÚS 289/14, viz http://ustavni-soud-dukazy.blogspot.cz/) Jak
bylo Soudu uvedeno, porušení OSN, evropského a unijního práva bylo podrobně
doloženo již první ústavní stížnosti č. j. II. ÚS 664/12 odmítnuté dne 13. 4. 2012 Soudem bez odůvodněni meritorně projednat
jako údajně zjevně nedůvodné. Naposledy tak Soud rozhodl dne 10. 12. 2015 pod č. j. I. ÚS 2431/15 a opět nevyvrátil kvalifikovaně nápadné rozhodnutí Nejvyššího soudu (č. j. 8
Tdo 1231 /2011, viz též dále až k rozhodnutí č.j. 11 Tdo 181/2015) k porušení práva EU a Evropy (ČR).
3.
Nové skutečnosti. Jak bylo Soudu doloženo a je uvedeno
na důkazech na http://evropsky-kartel.blogspot.com/ v bodu
2, šesté trestní oznámení na označené prostějovské státní zástupce a soudce
za opakovaně spáchané zločiny proti
lidskosti od roku 2009, resp. od 4. 3. 2011 a 11.5.2011 označené i soudním
znalcem jako jednání naplňující zločiny dle § 149 v odstavci čtyři a § 401
trestního zákoníku označila opětovně Policie ČR bez odůvodněni dne 22. 10. 2015 pod č.j.
KRPM-113600-8/ČJ-2015- 140516 za nedůvodné a uvedla, že se poškození mají
domáhat práv u OSZ Prostějov, tzn. osob podezřelých z uvedených zločinů.
GIBS dne 30.10.2015 pod č.j. GI-P-1289-3/2015 označila uvedené jednání policie opětovně
za zákonné, aniž vyvrátila důkazy o napomáhání, resp. schvalování uvedených
zločinů a povinnosti odůvodnit rozhodnuti o odloženi trestního oznámeni. Jak je nově doloženo na http://evropsky-kartel.blogspot.com/ v bodu 6, stížnost na
rozhodnutí Policie ČR ze dne 22.10.2015 č.j. KRPM-113600-8/ČJ-2015- 140516 pak nově GIBS dne 16. 12. 2015 pod č.j. GI-K-1732-2/2015
označila za důvod předat šetřeni stížnosti k vyřízení OSZ Olomouc. Avšak
OSZ Olomouc rozhodlo již dne 30. 11.
2015 pod č.j. ZN 6313/2015 -8 , že Policie ČR dne 22.10.2015 v rozhodnutí č.j.
KRPM-113600-8/ČJ-2015- 140516 nepochybila a že uvedené trestní oznámení předává
k vyřízeni OSZ Prostějov, tzn. osobám podezřelým z uvedených zločinů.
Avšak dne 31.12 .2015 stěžovatel obdržel nové rozhodnutí OSZ Olomouc ze dne
16.12.2015 č.j. ZN 6313/2015-10, ve kterém je uváděno, že OSZ Prostějov trestní
oznámení vrátilo OSZ Olomouc k šetření pro místní nepříslušnost. OSZ
Olomouc následně ve dvou větách uvádí, že věc přezkoumalo a neshledalo
pochybení v práci policie a že k trestným činům nedošlo.
4.
Další nové skutečnosti: Jak bylo doloženo výše s č.
j. ústavních stížností stěžovatele, Soud a soudy obecni, krajské a soud
dovolací, ministr a ministerstvo spravedlnosti, OSZ Prostějov, dozorující KSZ
Brno, stejně tak VSZ Olomouc a NSZ Brno nebo přímo nejvyšší státní zástupce nikdy
neseznali jako nezákonné a jako porušování základních práv nevyšetřování či
dokonce zákaz vyšetřit v bodu 2 uvedené trestní oznámení (zákaz
policii věc šetřit, jak bylo opakovaně marně Soudu doloženo, vydala předsedkyně
OSZ Prostějov JUDr. Naděžda Kezniklová dne 16.6.2011 pod č.j. 1 ZT 11/2010-195,
viz bod 8 na http://osz-prostejov.blogspot.com/). Jak bylo Soudu doloženo
v dodatcích 3 -5, v bodu 2 označené šesté trestní oznámení na
prostějovské soudce a státní zástupce označil v trestním oznámení označený
podezřelý (prostějovský státní zástupce Mgr. Ivo Černík) dne 14. 10. 2015 pod
č. j. ZN 1946/2015-10 za nedůvodné, stejně tak KSZ Brno dne 12. 11. 2015 č.j. 1 KZN
1922/-28. KSZ Brno v uvedeném rozhodnutí vědomě nepravdivě uvedlo,
že uvedená trestní oznámení již řešil a vyřešil dovolací soud. Jak bylo Soudu
doloženo v dodatcích, KSZ Brno v rozhodnutích ze dne 23. 11. 2015 pod č. j. SIN 40/2015 vědomě nepravdivě uvedlo, že spáchání
uvedených zločinů řešil a vyřešil
Nejvyšší soud v rozhodnutích č. j. 8 Tdo
1231 /2011 a č.j. 11 Tdo 181/2015
a dne 30. 11. 2015 KSZ Brno pod
č.j. SIN 42/2015 uvedlo, kolikrát od roku 2009 šetřilo nezákonné jednáni proti
členům výzkumu a seznalo je –
v rozporu s doloženými skutečnostmi - za zákonné. Jak je nově doloženo na http://evropsky-kartel.blogspot.com/ v bodu 7, stížnost stěžovatele
ze dne 30. 11.2015 na vydávání vědomě nepravdivých informací KSZ Brno,
že uvedené zločiny prostějovských soudců a státních zástupců kdy šetřil
Nejvyšší soud pod č. j. 8 Tdo 1231 /2011 a č.j. 11 Tdo 181/2015, označil vrchní
státní zástupce VSZ Olomouc dne 21.12.2015 pod č.j. SIN
304/2015 za nedůvodnou a uvedl, že KSZ Brno splnilo svou zákonnou
povinnost, když stěžovateli uvedlo č.j. rozhodnutí Nejvyššího soudu,ve kterých
bylo o uvedených zločinech jednáno, což nelze doložit. Ministerstvo spravedlnosti
se ke stížnosti stěžovatele ze dne 30. 11. 2015 spojené s kárným podnětem
na státní zástupce KSZ Brno dosud nevyjádřilo.
5.
Společnost
Cannabis is The Cure, z.s, zastupující poškozené fyzické a právnické osoby proto
dne 4. 1. 2016 požádala Nejvyšší státní zastupitelství, aby přikázalo VSZ
Olomouc trestní oznámení dozorovat a řádně vyšetřit, stejně tak nešetřené
podněty v Praze, viz http://nejvyssi-statni-zastupitelstvi.blogspot.com/
Věc je vedena od 4.1.2016 u NSZ pod č.j.
6 NZN 1004/2016 a u VSZ Olomouc jsou podklady pro dané řízení vedeny od
22.12.2015 pod č.j. 1
VZN 764/2015
II.
Návrh na
vyloučení
6. Jak je doloženo na http://evropsky-kartel.blogspot.com/ v bodu 8 ode dne 21. 12. do 24.
12. 2015 podaly české nevládní organizace asociace Open Royal Academy,
zakladatelé a podporovatelé výzkumu Konopí je lék/Cannabis is The Cure, členové
European Cannnabis Church a přípravného výboru české Konopné církve
předsedovi Soudu podnět na zahájení kárného řízení a řízení ve věci
nevhodného chování ústavních soudců stížnosti č. j. I. ÚS 2431/15 (Ludvík David, Kateřina
Šimáčková a David Uhlíř ) za opětovně neodůvodněné rozhodnutí vůči dalšímu
členu výzkumu v meritorně totožné věci, a to v rozhodnutí ze dne 10. 12. 2015 č. j. I. ÚS 2431/15. V tomto
řízení bylo opětovně stěžovatelem a členem výzkumu kvalifikovaně napadáno
porušení unijního a českého práva v rozhodnutí Nejvyššího soudu č. j. 8 Tdo 1231 /2011 ze dne 27. 10. 2011 a
doloženy nové skutečnosti pro obnovu trestního řízení (viz níže).
7. Konkrétně bylo například
označeno jako zjevně nedůvodně podaná stížnost nehodna meritorního projednání
nevyrovnání se s napadaným mylným tvrzením NS (č. j. 8 Tdo 1231 /2011) a všech nižších
soudů, že konopí je prekurzor.
8. Takový mylný a
přitom klíčový výrok v případě stěžovatele uvedl v prvním trestním
řízení u OS Prostějov (č. j. 2 T 104/2010), který se s porušeným unijním
právem vůbec nevyrovnal, odvolací Krajský soud Brno (č.j.3 To 25/2011).
9. Toto mylné
tvrzení odporující judikatuře a nálezu Soudu se stalo v případě
stěžovatele pro Nejvyšší soud (č. j. 8 Tdo 1231 /2011) významnou záminkou nepoložit
předběžné otázky SDEU. Vědomě však v rozporu s článkem 267 SFEU a
nálezy Soudu č.j.
II. ÚS 1009/08 ze dne 08.01.2009.ve věci Pfizer, body 22 a 30, dále sp.
zn. II. ÚS 1658/11 ze dne 29. 11. 2011 a sp. zn. II. ÚS 2504/10 ze dne 10. 9.
2012. Tyto nálezy označily takové jednání z úmluv povinné poslední soudní
instance členské země za porušení základního práva na spravedlivý proces a
zákonného soudce, v případě stěžovatelů pak také porušení základního práva
na udělení trestu toliko na základě zákona.
10. Že konopí
není prekurzor jednoznačně explicitně určil nález Soudu č.j. II. ÚS 254/08 z 18.
11. 2008 a judikatura Nejvyššího soudu ze dne 23.7.2006 č.j. 3 Tdo 687/2006 a 30. 1. 2008, č.j. 3 Tdo 52/2008 (
Sbírka soudních rozhodnutí a stanovisek č. 9/2008). ….. protože konopí je již samo
o sobě omamnou a psychotropní látkou, není pěstování konopí samo o sobě
výrobou drog …….
11. Že konopí
není prekurzor doložil do spisu také soudně znalecký posudek Přírodovědecké
fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ze dne 10. 8. 2015 č. 1/1- 2015
podepsaný prof. RNDr. Zdeňkem Dvořákem, DrSc., Ph.D. a schválený děkanem
fakulty prof. RNDr. Ivo Frébortem, CSc., Ph.D. Tito znalci rovněž potvrdili
studiemi doložená tvrzení znalců doc. RNDr. Petera Ondry, CSc. a doc. Lumíra
Hanuše, DrSc., uvedená Soudu společně na http://univerzita-palackeho.blogspot.com/,
12. Výše označení
znalci rovněž shodně uvedli, že je zásadní rozdíl v obsahu účinné látky THC
v konopí dle určeného vzorku k měření, s čímž se žádný soud
rovněž nevyrovnal Měřeno mělo býti od 1. 1. 2010 dle definičního vzorku dle
trestního práva, a to ze vzorku celého objemu rostliny konopí dle přílohy
1. A. 1 nařízení č. 455/2009 Sb. ve znění předpisu do vysoce kreativní
novelizace nařízením č. 3/2012 Sb. s platností od 5. 1. 2012, tzn.
v době jednání stěžovatelů měla být rostlina zvážena, zhomogenizovaná a
následně měla proběhnout kvantitativní analýza reprezentativního vzorku.
Takový důkaz žaloba nikdy nedoložila a je pro posouzení trestnosti
rovněž zcela zásadní. Rozhodnutí udělit trest bez důkazů a bez jakéhokoliv předpisu
k získání důkazu dokládá porušení základního práva v článku 39
LZPS, trestu toliko na základě zákona. Z hlediska zákonné definice vzorku
k měření na obsah THC lze v danou dobu s výhradami nálezu Soudu ze dne 23.7. 2013 č.j. Pl. ÚS
13/12 označit jako zákonný vzorek pouze § 2 písm. d) ZoNL (3 zcela odlišné
definice konopí s doloženým extrémním rozdílem látek nákladnou srovnávací
studií stěžovatele z měření, které prováděl znalec doc. RNDr. Peter Ondra,
CSc., což bylo doloženo v předchozích dodatcích Soudu a je uvedeno přímo
na http://konopijelek.blogspot.com/), resp. dle
unijní normy dle přílohy 1 Nařízení
ES č.
1122/2009 (v metodice je určeno množství, místo a doba sběru, charakter
směsi a limitní termín zrání). Nic z toho nebylo žalobou dodrženo, ani
doloženo.
13. Soudci se nikdy
nevyrovnali s tím, že Nejvyšší soud v napadaném usnesení č. j. 8 Tdo
1231 /2011 mylně uvedl (bez odůvodnění odmítnutá první ústavní
stížnost č. j. II. ÚS 664/12), že není třeba oznamovat změny technických předpisů
výroby konopí jako léku Evropské komisi dle povinnosti Směrnice 98/34/ES při
změně ZoNL a není třeba položit předběžné otázky SDEU, protože
ZoNL údajně není technickým předpisem ve smyslu Směrnice
98/34/ES a také proto, že Nařízení ES č. 273/2004 ze dne 11.
února 2004 o prekursorech drog již bylo implementováno do ZoNL. Soud rozhodl v
rozporu s odkazovanou veřejnou databází TRIS a doloženou notifikací změny
ZoNL a ukončení pokusnického bádání s konopím dle § 5, odst. 5. ZoNL
předpisem č. 273/2013 Sb. vedené v databázi TRIS pod č. 2012/329/CZ.
14. Že Nařízení ES nejde
implementovat do zákona vyloučil i Soud v nálezu č. j. Pl. ÚS 50/04 ze dne 8.
3. 2006.
15. Citujme nález Soudu k Nařízení
ES č. 1609/2005: … Nařízení ES „je bezprostředně aplikovatelné v právu
členských státu a nepředpokládá další implementaci ve vnitrostátním právu členských
státu a nepředpokládá další implementaci ve vnitrostátním právu“.
16. Opět byly
označenými soudci argumenty stěžovatele (od roku 2012) neodůvodněně
odmítnuty a bylo opětovně zabráněno
nařídit položit předběžné otázky SDEU.
17.
Dodejme, že rovněž nedošlo
k vyvrácení mylného výroku NS (č. j. 8 Tdo 1231 /2011), že pěstitelé konopí
do 100m2/osobu pěstitební plochy musí mít povolení k pěstování a zacházení
s konopím k účelům pokusnickým nebo průmyslovým. Takovou nepravdu vylučují Evropské
komisi neoznámená novelizace §§ 29 a 5, odst. 5 ZoNL předpisy č.
362/2004 Sb. a č. 50/2013 Sb. a znění daných předpisů od 20. 5. 2004 do 1. 4.
2013, tzn. v době skutku stěžovatelů.
18.
Dodejme, že rovněž nedošlo
k vyvrácení nereflektovaného argumentu obhajoby o legalitě jednání
stěžovatelů také dle §§ 28 a 31, odst. 1 trestního zákoníku, a to zejména
s ohledem na unijní a českou judikaturu netrestnosti léčby a výzkumu
konopí ze dne 30.
1. 2008, č.j. 3 Tdo 52/2008 ( Sbírka soudních rozhodnutí a stanovisek č.
9/2008) a judikaturu C‑137/09 Josemans.
19.
Soud dne 5. 1. 2015 pod č. j. č. j. SPR. ÚS 578/15 k žádosti dle infozákona uvedl, že na
otázku, zda nějaká rozhodnutí Ústavního soudu zrušila předchozí nálezy a
judikaturu ustavenou nálezem sp. zn.
20.
II. ÚS 254/08, pokud jde o statut konopí,
21.
Pl. ÚS 50/04, pokud jde o transpozici nařízení
ES/EU,
22.
II. ÚS 1009/08, pokud jde o ústavní důsledky
nepoložení předběžné otázky.
23.
K tomuto
Soud uvedl.
24.
„Tyto nálezy
platí a nebyly žádným pozdějším rozhodnutím „zrušeny“.
25. Jak je doloženo v bodu
8 na http://evropsky-kartel.blogspot.com/, stěžovatel při
vědomí opětovného možného neodůvodněného rozhodnutí Soudu nejen v jeho,
ale každé analogické další kauze od soudů obecních přes dovolací až po ústavní,
podal na dané soudce (č. j. I. ÚS 2431/15) trestní
oznámení s označením výše uvedených pochybení. Trestní oznámení je ode
dne 22. 12. 2015 vedeno Policií ČR pod č.j. KRPM-1551/ČJ-2015-140573 a je
šetřeno P ČR Olomouc, což bylo dne 5.1.2015 uvedeno PĆR pod č.
KRPM-155627-1/ČJ-2015-1400KR. Stěžovatel podání učinil i pro nalezení hranice
ústavnosti při porušení čl. 23 LZPS danou dosud dle rozhodnutí Soudu okrajově
nálezy č.j. I. ÚS 108/96, III. ÚS 3197/13 a
Pl. ÚS 27/09, kdy stěžovatel vždy primárně hledá, navrhuje a dokládá
právní řešení.
26. Stěžovatel se domnívá, že
uvedené skutečnosti dávají vážnou pochybnost k nestrannosti daných ústavní
soudců z projednání této ústavní stížnosti v plénu Soudu, neboť Soud
se bude muset vyrovnat nejen nyní, ale i v dalších měsících se zcela totožnými
právními otázkami dalších analogických ústavních stížností, které ústavní
stížnost č. j. I. ÚS 2431/15 explicitně pojmenovala, ale
bylo rozhodnuto - jako vždy od roku 2012
- bez meritorního projednání napadaných výroků majících oporu v judikatuře
a doložených důkazech.
III.
Opakované
nezákonné jednání předsedkyně OSZ Prostějov – nové skutečnosti a opakovaná
žádost o vydáni předběžného opatřeni
27. Jak bylo Soudu doloženo
Nejvyšší soud dne 23. 2. 2012 pod sp. zn. 3 Tz 1/2012 (z popudu
dovolání ministra spravedlnosti) neseznal
jako zákonné rozhodnutí prostějovského státního zástupce Mgr. Ivo Černíka ze
dne 10.
3. 2011 č.j. 1 ZT 244/2010 (totožné je také rozhodnutí předsedkyně OSZ
Prostějov JUDr. Naděždy Kezniklové ze dne 16.6.2011 č.j. 1 ZT 11/2010-195 schvalující
postup státního zástupce Mgr. Ivo Černíka), ve věci schválení vysoké pokuty
stěžovateli za údajně špatnou písemnou omluvu stěžovatele z policejního
výslechu dne 10.2.2011 ke druhé konfiskaci projednávané touto ústavní stížností
s doloženým zapřením výše uvedeného nařízení NS (neudělit stěžovateli pokutu) soudkyní OS Prostějov Mgr.
Ivonou Otrubovou dne 4. 5. 2012 pod č.j. 0Nt 820/2011 (dovolání ve věci
způsobených zločinů, zákazu zločiny prošetřit
a záhadného úbytku zkonfiskovaného majetku z farmy v Ospělově ministr
spravedlnosti nikdy
NS nepodal, stejně tak nebylo nikdy zahájeno kárné řízení
s označenými soudci a státními zástupci).
28. Soud byl v prvním
dodatku této stížnosti dne 11. 11. 2015 žádán, aby vydal předběžné opatření,
jímž zakáže orgánu
veřejné moci, tj. Policie České republiky, Krajské ředitelství policie
Olomouckého kraje, Územní odbor Prostějov, Oddělení obecné kriminality SKPV,
Újezd 12, 796 77 Prostějov, aby zlikvidoval zajištěné (odebrané) věci uvedené
v Protokolu o provedení domovní prohlídky a prohlídky jiných prostor a
pozemků ze dne 3.9.2014 č.j. KRPM-59428-20/TČ-2014-141271 a zde dne 3.9.2015
č.j. KRPM-58697-9/TČ-2015-141271.
29. Soudu bylo uvedeno, že přes
opakované stížnosti na průtahy Policie ČR nešetří ani konfiskaci ze dne
3.9.2014, kdy byl mimo jiné již podruhé naměřen nadlimit THC u uznané
odrůdy konopí (nyní odrůdy Carmagnola, v roce 2012 u odrůdy Finola). Jak je
nově
doloženo na důkazech na http://evropsky-kartel.blogspot.com/ v bodu 9, Policie ČR následně
dne 4. 12. 2015 pod č. j.
KRPM-58697-18/TČ-2015-141271 (opětovně)
obvinila stěžovatele za zločin nedovolené výroby drog (pátá a šestá konfiskace
výzkumnické farmy v Ospělově dne 3. 9. 2014 a 3. 9. 2015) osobně
předaného stěžovateli dne 16. 12. 2015 v Ospělově
motorizovanou jednotkou policie, aniž
se policie jakkoliv vyrovnala s průtahy, nebo trestními oznámeními na
spáchané zločiny a důkazy nezákonného jednání prostějovských OČTŘ od roku 2009,
resp. ČR od roku 2012.
30. V bodu 9 na
http://evropsky-kartel.blogspot.com/ je dále nově uvedeno další vědomě nepravdivé
rozhodnutí vedoucí OSZ Prostějov
Kezniklové, a to rozhodnutí ze dne
9.12.2015 č. j. ZN 2066/2014-174 (obdržené stěžovatelem dne 18.12.215), v němž uvedená státní
zástupkyně v rozporu s důkazy ve spisu č.j. KRPM-59428/TČ-2014-141271 (pátá konfiskace dne 3.9.214) uvedla, že stěžovatel je za (cca roční) průtahy policie spoluodpovědný, pro což neexistuje
jediný důkaz.
31. Konkrétně
uvedená státní zástupkyně vědomě nepravdivě jako důvod prodlevy uvedla, že
se stěžovatel nedostavil do Hradce Králové na šetření k soudnímu znalci
prof. MUDr. Vladimíru Hosákovi, PhD. a zamlčela
důkazy ve spisu.
32. Jak bylo stěžovatelem
napadáno stížnostním postupem policii, když byl v březnu dubnu 2015 znalcem
Hosákem osloven, stěžovatel nebyl o jmenování znalce Hosáka v rozporu se
všemi ustanoveními a právy dle § 105
trestního řádu vůbec informován a neznal otázky znalci a nesměl se k němu
vyjádřit!
33. Jak bylo policii
a OSZ Prostějov doloženo, uvedený znalec Hosák dne 12. 1. 2015 u OS Olomouc
(č.j. 5 Nt 120/2014)
zcela vědomě a v rozporu s důkazy ve
spisech a zdravotnické dokumentaci a v hrubém rozporu s § 107 trestního řádu hodnotil důkazy a řešil právní otázky v
jednání stěžovatele a označil stěžovatele světově unikátní DG.
34. Stěžovateli prý
podle znalce Hosáka, parafrázujme zhuštěně, od roku 2008 vždy od dubna září,
když roste konopí, vymizí duševní funkce a on nechápe, že páchá nebezpečný
trestný čin pěstování konopí. Což prý umí psychiatrie v ústavech léčit
jako blud, nejlépe až rok v ústavu pod vysokými dávkami antipsychotik, jak
uvedl soudu 12. 1. 2015 znalec Hosák.
35. O propojení
znalce Hosáka z Karlovy univerzity s tzv. odborníky a
předkladateli neoznámeného předpisu konopí obchodních společností do lékáren za 100 –
300 Kč/gram květu konopí k výzkumu na českých občanech zákonem č. 50/2013
Sb. jako napr. rektor UK prof. MUDr. Tomáš Zima, PhD. bylo stěžovatelem
policii i olomouckému soudu marně doloženo dostatek důkazů. Mj. také i
v žádosti stěžovatele o vyloučení znalce Hosáka pro odbornou nekompetenci jako
předsedy biologické psychiatrické společnosti, dle stěžovatele novodobé
„marxistické“ vědy, nyní ve službách farmaceutických společností.
36. Státní
zástupkyně Kezniklová v rozhodnutí ze dne 9. 12. 2015 č. j. ZN 2066/2014-174 dále uvedla,
že stěžovatel nebyl znalcem Hosákem posouzen, proto policii nařídila vykonat
posouzení stěžovatele uvedeným znalcem Hosákem i přes všechna výše uvedená
vědomá pochybení a stížnosti!!!
37. Je evidentní,
že záměrem nejen OSZ Prostějov je, aby byl stěžovatel opětovně degradován, zesměšňován,
zcela utahán a nejlépe zdravotně a sociálně zlikvidován, prohlášen za
nezpůsobilého vymáhat právo a doložit zločiny odpovědných osob nejen OSZ a OS
Prostějov a je záměrem, aby majetky z konfiskací 2014 a 2015 byly
co nejdříve zlikvidovány, jako se stalo u konfiskací od roku 2009 opakovaně.
Zvláště pak za situace, jak bylo Soudu doloženo, že policie nemá konopí ani
zvážené a současně vykazuje nad limit THC.
38. Jak je
doloženo ve spise a bylo státní zástupkyni Kezniklové známo rovněž z posudku
znalce MUDr. Jiřího Švarce, PhD. č. 750 na
stěžovatele ze dne 8. 3. 2015 a svědecké výpovědi znalce Švarce u olomouckého
okresního soudu dne 14.5.2015 (č.j. 5 Nt 120/2014), nebyl u stěžovatele, parafrázujme zhuštěně , nikdy
důvod pro řešeni právního problému psychiatrií a označovaní stěžovatele za neschopného se
hájit nemá oporu v důkazech. Dodejme, že vyjádření znalce Švarce vedla OSZ
a OS Prostějov a KSZ a KS Brno v roce 2015 k odmítnutí obnovy
řízení stěžovatele pro nové důkazy. Prý dle SZ nejde o nový důkaz …. Jak je
Soudu známo z ústavní stížnosti stěžovatele, majetky z konfiskací
2010 – 2012 byly přes protesty nejen stěžovatele policejně zlikvidovány
pro údajnou právní nezpůsobilost stěžovatele z důvodu světově unikátní
DG.
39. Stěžovatel
doufá a věří, že výše uvedené povede Soud alespoň ke
komentovanému předběžnému opatření (OSZ Prostějov určený znalec Hosák), nebo dojde k rozhodnutí Soudu
v naléhavém režimu také z důvodu doloženého týrání stěžovatele
enormní byrokracií s doloženou marností dovolat se zákonného řešení.
IV.
Opakované
nezákonné jednání MZ ČR
40. Stěžovatel na http://evropsky-kartel.blogspot.com/
v bodu 10 nově dokládá zápis z jednání na MZČR ze dne 22. 3.
2012.
41. K tomuto jednání se MZ ČR opakovaně
odmítalo vyjádřit a podle informovaného svědka se na jednání probírala kromě
převzetí funkce agentury pro konopí Výzkumným ústavem rostlinné výroby (VURV) rovněž
otázka cen a bylo (ředitelem VURV?) hovořeno o ceně kolem 10 Kč/gram/samičího
květu. Což je přiměřená, ale pro některé terapeutické produkty stále vysoce
nadsazená cena, byt limitní dávka v lékárně by i tak vycházela na neuvěřitelných
cca 2.000 Kč/ měsíc, nyní zcela iracionálních cca 50 tisíc Kč/měsíc.
42. Je doložitelná maximální snaha
předkladatelů neoznámeného předpisu č. 50/2013 Sb. tuto hanebnost „schovat“
prostřednictvím proplácení výzkumných produktů obchodních společností
(samičí konopný květ v lékárně odlišného složení) neoznámeného předpisu č,
50/2013 Sb. ze zdravotního pojištění!
43. Společnost
Cannabis is The Cure, z.s. učinila celkovou sumarizaci nezákonných rozhodnutí MZ
ČR za posledních 7 let a podala dne 2. 1. 2016 níže uvedenou souhrnnou – pro
Soud krácenou - žádost.
44. Přestože lze
text podání MZ ČR ze dne 2. 1. 2016 najít rovněž v bodě 10 na http://evropsky-kartel.blogspot.com/, uvede
stěžovatel klíčové údaje z žádosti MZ přímo.
45. Předně uveďme, že Soudu doložené
rozhodnutí MZ ČR ze dne 18.11.2015 č.j.
MZDR 67908/2015-3/MIN/OVA, kde bylo uvedeno, že MZ ČR přes cca 5
stížností po roce a půl zjistilo, že MZ pouze opomnělo zaslat rozhodnutí vydané
z příkazu ministra zdravotnictví dne 6. června 2014 č.j. MZDR
27796/2014-2/PRO, do dnešního dne ze strany MZ ČR nebylo „náhle nalezené“
rozhodnutí ministerstva zdravotnictví zasláno ani poštou, ani elektronicky. Argumentace MZ k žádaným
informacím je pro ústavní stížnost významná. Viz dané rozhodnutí MZ ČR na http://ministerstvo-zdravotnictvi.blogspot.com/
MZ ČR bylo žádáno doložit (kráceno):
·
Zašlete
informaci, zda
MZ ČR již rozhodlo a zaslalo rozhodnutí na naše odvolání k rozhodnutí MZ ČR ze
dne 18.11.2015 č.j. MZDR
67908/2015-3/MIN/OVA (mj. o doložení, že konopí pod 0,3 % THC nebo na 20%
THC nebí léčivé.) Současně je napadán neodborný postup MZ ČR k limitům
obsahu látek v konopí a sdělení, že je farmakologicky nevýznamné, když
je v konopí 60 násobný rozdíl potence THC mezi dvěma vyhláškami ad.)
·
Zašlete
informaci,
jaké legislativní překážky z práva EU bránily MZ ČR do 1. 4. 2013 vydat povolení k výrobě terapeutických produktů
z vlastní produkce konopí (masti, čípky, spray) ověřených
z genetik v našem výzkumu od 20. 5. 2004 v rámci
pokusnického bádání dle §§ 29 a 5, odst. 5 zákona o návykových látkách.
·
Zašlete
informaci,
jaké legislativní překážky z práva EU bránily MZ ČR od 1. 4. 2013 do 31. 12. 2013 vydat povolení k výrobě
terapeutických produktů z vlastní produkce konopí (masti, čípky, spray)
z genetik ověřených v našem výzkumu od 20. 5. 2004 v rámci
pokusnického bádání dle §§ 29 a 5, odst. 5 zákona o návykových látkách.
·
Zašlete informaci, jaké legislativní překážky
z práva EU brání MZ ČR od 1. 1. a
1.4 2014 vydat povolení k výrobě terapeutických produktů
z vlastní produkce konopí (masti, čípky, spray) z genetik ověřených
v našem výzkumu od 20. 5. 2004 do 31. 12. 2013 v rámci
pokusnického bádání dle §§ 29 a 5, odst. 5 zákona o návykových látkách. Pokud
tomuto nic nebrání, vše potřebné k vlastní produkci konopí na ploše do
100m2/osobu zašlete (formuláře).
·
Zašlete informaci, zda je pravdou tvrzení
žadatele, že opakovaně do roku 2013 MZ ČR sdělilo, že žádný právní subjekt nemá
povolení k výrobě terapeutických produktů z konopí z místní
produkce konopí a žádný subjekt nemá povolení k výrobě Dronabinolu. Pokud
je snad tato informace nepravdivá a MZ ČR před rokem 2013 nějakému subjektu
povolilo vyrábět nějaké produkty z konopí (květ, výtažek, tinkturu, atd.)
nebo Dronabinol, toto sdělte včetně jména a data přidělení povolení MZ danému
subjektu.
·
Zašlete
informaci, zda
je pravdou tvrzení žadatele, že MZ ČR opakovaně členům výzkumu Konopí je
lék/Cannabis si The Cure do konce roku 2015 odmítalo sdělit, zda MZ vydává povolení
k výrobě konopných terapeutických produktů z vlastní produkce konopí
s aktivitami izolace konopných pryskyřic dle § 15 písm. e) zákona o
návykových látkách, tzn. jiného povolení než je povolení produkce konopí na
květ licencované SUKLem/SUKLem jako tzv. léčebné konopí. Pokud však
takové povolení k pěstování, zpracování a produkci vydat lze, zašlete
všechny potřebné formuláře a rovněž sdělte, jaké subjekty již takové povolení a
kdy v ČR získaly.
·
Zašlete informaci, zda je
pravdou tvrzení žadatele,
že MZ ČR opakovaně členům výzkumu Konopí je lék/Cannabis si The Cure do konce
roku 2015 odmítalo sdělit informace, které vyplývají z každoročních
hlášení OSN o roční spotřebě cca 50 kg konopných drog na území ČR
k vědeckému výzkumu, kdo uvedené konopí pěstuje, kdo konopí pro výzkum a
komu v ČR dodává, jak složené, jak a kým zpracované a kdo a s jakými
výsledky pak publikuje studie o tomto výzkumu hlášenému OSN. Pokud toto MZ ČR
neuvedlo, toto sdělte a zašlete uvedené žádané informace.
·
Zašlete informaci, zda je pravdou tvrzení
žadatele, že MZ ČR od roku 2008 do konce roku 2012 opakovaně členům výzkumu
Konopí je lék/Cannabis si The Cure odmítalo (nikdy se nevyjádřilo) registrovat
více než 18 odrůd konopí k léčbě, naposledy pak žádaných v době schůzky
s ministrem zdravotnictví v červenci 2012 skrze podatelnu MZ ČR a
žadateli o registraci byli zakladatelé odborné společnosti Konopí je lék,o.s. a
v podání byly uvedeny názvy odrůd konopí Cannabis sativa Friedrich
Nietzsche.
·
Zašlete informaci, zda je pravdou tvrzení
žadatele, že výdej konopného květu v lékárnách (gram cca 300 Kč) zahájený
fakticky až od listopadu 2014 nepřekročil ve spotřebě do listopadu 2015 celkově
za celý rok pro ČR limitní roční spotřebu jednoho nemocného člověka (180 gramů
na měsíc) dle v roce 2015 novelizované konopné vyhlášky. Přestože touto
informací disponuje SUKL/SAKL, sdělte, zda je vám znám tento stav ohrožující
zdraví a životy a svobody a základní práva občanů (viz zdůvodnění nouzového
režimu vyhlášky č. 221/2013 Sb. Evropské komisi).
·
Zašlete informaci, zda je pravdou tvrzení
žadatele, že marně a opakovaně marně žádal vydat informace od MZ ČR ke schůzce
na jaře 2012 na MZ ČR, kde byla v přítomnosti společného dozorčího rady odborné
společnosti Konopí je lék,o.s. a Edukativní konopné kliniky v Praze a
ředitele Výzkumného ústavu rostlinné výroby a příslušníků P ČR uváděna konečná
kupní cena cca 12 Kč za gram konopného květu v lékárenské kvalitě. Pokud
byla uváděna cena jiná, tuto uveďte. Sdělte, zda je pravdou, že MZ ČR žadateli
uvádělo, že informace nevydá, protože šlo o interní jednání na MZ a nikoliv
veřejnou informaci a sdělte, zda takové jednání skutečně proběhlo a zda zápis
z uvedeného jednání, který žadatel jako člen Open Royal Academy zasílal MZ
ČR k ověření byl faktickým zápisem MZ ČR.
·
Zašlete
informaci, zda
je pravdou tvrzení žadatele, že Evropská komise dne 22. 8. 2012 pod. č.j.
2012/329/CZ přijala změnu technického předpisu k výrobě konopí a jeho
produktů, tzn. získávání, skladování, výroby a distribuce genetik konopí
zpracovaných bez jakýchkoliv omezení do 1..4.2013 k účelům pokusnickým
(do 31. 12. 2013 k účelům pokusnickým s limitem do 0,3% THC) na
účel zahradnický, který je od roku 1961 v souladu s Úmluvami OSN,
leč nebyl dosud v zákoně uváděn.
·
Zašlete
informaci jako
gestor předpisu, zda je pravdou tvrzení žadatele, že v roce 2016 může bez
jakéhokoliv omezení pořádat v souladu s dle §§ 29 a 5, odst. 5 zákona o
návykových látkách bez jakéhokoliv hlášení úřadům (při pěstování na ploše do
100m2/osobu) mistrovství světa zahradnického pěstování konopí na kytice, kořen
a stonek.
·
Zašlete
informaci, od
kdy a kolikrát se ustanovení o pokusnickém zacházení s konopím ve smyslu §
5, odst. 5 zákona o návykových látkách objevilo/objevovalo v české
legislativě a jednotlivých předpisech před přijetím zákona o návykových látkách
v roce 1998, včetně legislativy před rokem 1989. Zašlete tu část důvodové
zprávy předpisů v gesci MZ ČR, které o pokusnictví s konopím
v jednotlivých předpisech pojednávaly.
·
Zašlete
informaci, zda
je pravdou tvrzení žadatele, že ani Evropská komise, ani OSN nevydaly ČR
výjimku z článku 23, resp. článku 28 nad rámec Jednotné úmluvy o drogách
k zřízení agentury při zavedení pokusnického bádání s konopím bez
omezení ve smyslu novelizace předpisu § 29 zákona o návykových látkách od 20.
5. 2004 při pěstování do 100m2/osobu. Pokud je informace nepravdivá, sdělte,
jaké mezinárodní předpisy v této věci (pokusnické zacházení s konopím
bez omezení/s omezením) ČR kdy a s kým schválila/přijala a jejich označení
uveďte, popřípadě odkažte na kopii na internetu. Stejně tak uveďte, jaký obsah
THC v konopí limitují úmluvy OSN k zahradnickému pěstování a který
článek úmluvy limitní obsah THC obsahuje.
·
Zašlete
informaci, zda
je pravdou tvrzení žadatele, že MZ ČR žadateli v roce 2015 uvedlo, že
neplánuje žádnou změnu ustanovení zákona o návykových, a to ani k možnosti
získání povolení k výrobě konopných produktů metodami dle § 15 písmeno e)
zákona o návykových látkách. Pokud MZ ČR v roce 2015 nebo v roce 2016
plánuje změny zákona o návykových látkách, jejich základní odůvodnění a změny
§§ zašlete.
·
Zašlete
informaci, kdo
konkrétně (osoba/odbor/konkrétní dokument, který to dokládá a odůvodňuje) dal
podnět oznámit Evropské komisi 21. 5. 2012 změnu technického předpisu výroby
konopí a konopných produktů dle novelizace § § 8 a 5, odst. 5 zákona o
návykových látkách zákonem č. 273/2013 Sb. s platností od 1. 1. 2014 a
sdělte informaci, kdo konkrétně je na MZ ČR odpovědný, že Evropské komisi
nebyly oznámeny změny výroby konopí dle § § 29, 24, 24a), 24b), 15 písmeno e),
8 a 5, odst. 5 zákona o návykových látkách předpisy č. 362/2004 Sb., 141/2009
Sb. a 50/2013 Sb.
VI.
MZ ČR a
SUKL/SAKL – nové skutečnosti ve světle mezinárodního práva a výzkumu a cannabisterapie
a vzniku licenčního a patentního Institutu.
46. Když stěžovatel
v polovině devadesátých let 20 století získal v rámci postragudálního
vzdělávání v adiktologii diplom z dlouhodobého výcviku univerzity San
Diego, ten samý rok měli občané Kalifornie povoleno pěstovat konopí
k léčbě a výzkumu.
47. Přestože
federální zákony USA ZAKAZUJÍ pěstovat konopí a jakkoliv zacházet s tzv.
marihuanou, v lednu 2016 mají desítky
státu USA zavedeny různé formy regulace pěstování konopí včetně regulace prodeje
marihuany pro rekreační užívání!
48. Jak je doloženo
na Google v článku
Hospodářských novin ze dne 5. 12. 2015, „Kanada jako první země G7 zcela
zlegalizuje marihuanu“, konopí k léčbě a výzkumu musí Kanada poskytovat
dle rozhodnutí Nejvyššího soudu již od roku 2001!
49. Jak je rovněž doloženo
na Google v článku
Hospodářských novin ze dne 29. 12. 2015 „Ekonomické důsledky legalizace
marihuany“, ekonomická analýza dokládá vysoký celospolečenský prospěch
legalizace marihuany – ilustrováno na Coloradu.
50. Přestože úmluvy OSN NAOPAK nezakazují léčbu a výzkum
konopí, přestože toto ROVNÉŽ nezakazuje ani vymahatelné právo Evropské
unie, jak bylo stěžovatelem doloženo na rozhodnutí Europarlamentu,
judikatuře SDEU a ČR po vstupu do EU, bylo a je nejen předkladateli a poradci
neoznámeného předpisu č. 50/2013 Sb. a konopných vyhlášek vědomě mylně veřejně
uváděno, že úmluvy OSN zakazují pěstování konopí a že musí být nejprve zřízena
státní agentura, což praxe popírá na důkazech a je v rozporu s důkazy
z členských zemí! Argumentace MZ ČR, že má právo pěstování konopí zakazovat,
protože je moc kuřáků marihuany, je zcela právně, odborně a ekonomicky vadná a
vede k ohrožení občanů. Vláda má celý aparát úředníků, kteří roky marně
oznamují nezbytnost regulačních opatření. Ve světle ČR jako jednoho
z největších producenta máku na světě, což není hysterizováno a produkce
netrpí, je situace s mnohem bezpečnějším a medicinsky užitečnějším konopím
naprosto absurdní.
51. Předkladateli
neoznámeného předpisu č. 50/2013 Sb. (konopí do lékáren) bylo zamlčováno
sdělení všech tří úmluv OSN, citujme obecně k restrikcím: „pokud tak ústava
členské země povoluje činit“. EU právo kartelům a monopolům extra práva nedovoluje,
viz zejména článek 34 SFEU, stejně tak zákon o zdraví lidu.
52. Jak doložil
přední světový vědec léčebných účinku konopí Doc. RNDr. Lumír Hanuš, DrSc.
marně dne 13. 3. 2015 Nejvyššímu soudu a je uvedeno ve spisu a na http://univerzita-palackeho.blogspot.com/, agentura pro konopí byla – k neprospěchu výzkumu
a nemocným – zřízena Izraelem letos až po 20 letech pěstování konopí občany a
akreditovanými pěstírnami více než 20 tisíci občany zapojenými do výzkumu,
avšak dodnes konopí vydávají pěstitelé a lékaři se od nemocných a pěstitelů
učí, což je pro výzkum nezbytné.
53. Dodejme, že
když izraelští pěstitelé v roce 2010 na Cannafestu na stánku Edukativní
konopné kliniky, výzkumu a odborné společnosti Konopí je lék, o.s. odnášeli 300
gramové pytle plné sušené konopné herby se semeny cannabis ruderalis od
Mikulova z polí, světová media za několik měsíců přinesla zprávu, že izraelští
vědci vyvinuli neomamné konopí. Není to náhodou to konopí úspěšně používané na
cukrovku, autismus, epilepsii, některé formy rakoviny nebo schizofrenii, jak
uvádí stěžovatel? Není to náhodou to konopí stěžovatele, kde byl nedostatek omamného
THC v kvetu konopí od tzv. marihuany vyvažován dostatkem kanabinoidu CBD a
jiných léčivých látek?
54. MZ a SUKL neumí
od roku 2010 dodnes doložit, odkud a kam a s jakým cílem výsledky putují
konopné produkty oznamované každoročně OSN k výzkumu a léčbě (cca 50
kilogramů konopných drog), ani neumí
vysvětlit, jaké druhy konopí dle konopných vyhlášek jsou vhodné (v jakém složení,
formě podání a velikosti dávkování)
pro tu či kterou nemoc, dělá, že nechápe, že nemohou být neoznámeným
předpisem č. 50/2013 Sb. zakázány cílené metody léčby a výroba medicínských konopných
produktu v podobě spray, čípku nebo masti nebo naopak nanotechnologií, nebo,
kdo je konkrétně odpovědný za tendr SUKLu na vysoce omamné konopí s téměř
20 %THC bez CBD, které je pro naprostou většinu nemocných na terapii zcela nevhodné.
55. Jak je doloženo
na Google
v článku Hospodářských novin ze dne 29. 12. 2015 „Lidé
s roztroušenou sklerózou měli dostat levné konopí. Má ale nevhodné složení“, už
se začíná novinářská obec zajímat o právní, finanční a bohužel i velký odborný
„nepořádek“ neoznámeného předpisu č. 50/2013 Sb.
56.
Jak je doloženo na Google v článcích ČTK a dalších medií z prosince
2015 ke vzniku půl miliardou financovaného pražského Institutu pro výzkum kanabinoidů
(http://icci.science)
: Prodej licenci a patentu Institutu
prý již za dva roky plně pokryje vstupní investice oznámené veřejnosti s podporou
ministra MZ ČR a České televize poradci
neoznámeného předpisu, kteří Institut vedou.
57. V týdeníku Reflex a článku „Praha
je světové centrum studia konopí“, dne 25. 12. 2015 výhodnost investice obhajují poradce a mediální tvář neoznámeného předpisu
č.50/2013 Sb. následovným sdělením.
58. Citujme k Institutu jednoho
hlavních poradců neoznámeného předpisu č. 50/2013 Sb. MUDr. Tomáše Zábranského „….. Prostě se sešlo víc příhodných
okolností - všeobecně rozvinuté zdravotnictví a věda v ČR, dlouhá tradice
zkoumání konopí a jeho možných léčebných využití, a dobrý základní zákon, který je podle nálezu OSN (jejího
"hlídacího psa úmluv" - INCB) jednak plně konformní s úmluvami o
drogách, jichž jsme signatářem, jednak vytváří zdravé a otevřené prostředí pro
výzkum konopí na nejrůznějších úrovních. Ostatní státy světa nás sice mohou
převýšit v jednotlivých vyjmenovaných aspektech, ale ta kombinace je unikátní a
dělá to z ČR logický terč zájmu investorů, kteří si nepotrpí na příliš vysoké
riziko. Zejména té konformity s OSN se většině zemí, kde se léčí konopím, dosud
nepodařilo plně dosáhnout, a přitom je to pro ochranu investice v téhle velmi
senzitivní a přitom velmi prudce a extrémně slibně se rozvíjející oblasti
naprosto zásadní.“ Více o Institutu pro výzkum
kanabinoidů na https://www.reflex.cz/clanek/rozhovory/68234/praha-je-svetove-centrum-studia-konopi.html?utm_source=reflex.cz&utm_medium=copy
59. Že by poradci a
předkladatelé neoznámeného předpisu v Institutu udělovali licence na
pěstování nebo zpracování neomamného konopí, kdy tuto prohibici stěžovatel roky
kritizuje a mediálně je stále konopí vědomě mylně označováno tzv. marihuanou?
Nebo snad Institut bude udělovat licence a patenty pro výrobu omamného konopí a
neomamných produktů, jaké také doložil stěžovatel? Sycený olej a mast na
diabetickou nohu? Čípek nejen na
rakovinu? Spray nejen na prevenci otoku mozku? Nebo snad patenty na oční kapky nebo
krevní plazmu? Že by snad poradci a předkladatelé neoznámeného předpisu
v pražském Institutu odborně popřeli znalce a experty a dějinnou zkušenost
lidstva a výzkumy, že genetiky a produkty konopí nejdou patentovat, jen
registrovat? Patentovat za cenu vědomé
vědecké nepravdy, ale s razítkem ministerstva zdravotnictví a SUKLu?
60.
Je velmi smutným svědectvím mediální, právní a odborné
manipulace oslavný výrok pana Zdenka Majzlíka ze dne 3. 1. 2016 k ministrovi
zdravotnictví sdělené úhradě nákladů konopí
obchodních společností přes
zdravotní pojištění (v takové extrémně nemravné ceně a nízké
kvalitě). Pan Majzlík zcela vyčerpán letitým bojem za záchranu své dcery
oslavuje tento stav, ale v článku „Konopí a dva dopisy dvěma ministrům“ současně
píše, že k této věci nechce znát odpovědi na otázky zase za několik let,
viz http://majzlik.blog.idnes.cz/
VII.
Znepřístupnění obecní kaple Nanebevzetí v Ospělově
61.
Krajský úřad Olomouckého kraje dne 31.12.2015
střediskové obci Ludmírov pod č.j. KUOK 113075/2015 opakovaně přikázal vyrovnat
se s žádosti o doložení informace zákonným způsobem, totiž, zda kdy
o podmínkách provozu kaple Nanebevzetí Panny Marie v Ospělově rozhodovali
zastupitelé, když obec opětovně dne
7.12.2015 uvedla, leč neuměla ničím doložit, že o věci rozhodovali zastupitelé
a sdělili občanům pravidla. Dále rozhodnutí obce ze dne 7.12 dokládá povědomí obce
o petici 7 občanů obce po konfiskaci v roce 2012 k zpřístupnění kaple
a současně dne 4. 1. 2016 obec uvádí, že zákonný limit k projednání petice
dle § 16/2 písm.
f) a g) zákona o obcích jsou v obci Ludmírov celkem 3 občané. Současně z rozhodnutí
obce vyplývá, že odmítá jakékoliv navrhované smírčí řešení a o kapli bude bez
jakéhokoliv smluvního vztahu nadále rozhodovat subjekt (ŘK církev), který na
žádosti o zpřístupnění kaple nereaguje, a jeho rozhodnutí nejsou vymahatelná. Dne
4. 1. 2016 obec reagovala na příkaz Krajského úřadu vydat informace o jednání
zastupitelů a pravidlech provozu kaple informace, když uvedla, že je tím míněno
přihlášení se zastupitelů obce k dokumentu z roku 1935 o příslušnosti
tehdejšího vlastníka kaple k ŘK církvi, čím se rozumí, že o kapli
rozhoduje ŘK církev, nikoliv vlastník …
62.
Obec současně dokládá, že je jí známo, že jednáním (označených)
soudců a státních zástupců při konfiskacích v Ospělově vletech 2009 -2015 byly
spáchány zločiny proti lidskosti, kdy rozhodnutí označených úřadů je uvedeno na
http://ludmirov.blogspot.com/
VIII.
Novoroční naděje závěrem
63. Hlava
katolické církve papež František šokoval v roce 2015 opakovaně sněm
Vatikánských ortodoxních kardinálů mj. i těmito interními diskusními
výroky:
64. Co
si myslíte kdo jsem já,že jsem nějaký zástupce Boha na zemi, nějaký polobůh?
Jsem jen obyčejný člověk jako i Vy všichni! Nač jsou Vám obrovské majetky?
Nač Vám byla Vatikánská banka? Do Božího království si je i tak nevezmete
! Zde na zemi alespoň pomáhejte chudým tohoto světa najíst a obléknout
se. Proč převážně všichni kněží hypnotizují lidí náboženstvím a
nepochopitelnými kázáními? Naučme raději lidi žít s Bohem tak,aby nemuseli
chodit do kostela jako náměsíční,bez rozmýšlení o tomto světě. To mi připadá
jako když nemocný musí chodit na dialýzu.Věřící nejsou nemocní ! Neučte
věřící nazpaměť písmo svaté a bibli, naučte je raději opravdově a šťastně žít!
Z církve svaté se udělala jakási zvláštní škola a v ní je nenaučíte opravdově
žít. Jménem církve se omluvte, tak jako
já všem nevinným lidem za všechny války světa,neboť pod všemi byla a je
podepsána církev a náboženství ! A to od nespravedlivých náboženských
výprav křižáků do Svaté země, až po dnešní nevýslovné projevy nesnášenlivosti.
Jménem církve se také ospravedlňujte všem obětem sexuálního zvěrstva kněží
spáchaných na dětech a ženách. S celibátem budeme muset něco udělat, protože
všem normálním kněžím je jasné, že tyto ostudné činy jsou důsledkem potlačování
přirozených hormonálních a pudových potřeb člověka, tak jak byl stvořen. Sestupte s piedestalu, i my kněží jsme jen lidé
a i když si hrajeme na bohy a nasazujeme si masku čistých a neposkvrněných
hříchem,příroda si s člověkem, tak jak byl stvořen , své vždy udělá. Byli
jsme stvořeni i s pohlavními orgány a ty jsou nedílnou součástí našich těl a
jsou řízeny mozkem a hormony. To, co Vám říkám,není sebechvála. Pochopte prosím
to, co jsem pochopil i já už dávno. To ne Bůh stvořil člověka k obrazu svému, ale
člověk si od pradávna vytvářel Bohy na svůj obraz!!!
65. Jděte ve jménu Božím!
Dne 6. 1. 2016
Dušan
Dvořák, MMCA