Literatura
k diskusi:
-
Rozsudek
Soudního dvora Josemans (body 36 -38) ve věci legality cannabisterapie a
výzkumu dle práva OSN, Evropy a EU.
-
Judikatura
ve věci legality cannabisterapie a výzkumu a znění trestního zákona do 1.1.2010
(Sbírka soudních stanovisek 9/2008, Usnesení Nejvyššího soudu ze dne 30. 1.
2008, sp. zn. 3 Tdo 52/2008)
-
Rozsudek
Soudního dvora Kokopelli versus Graines
Baumaux SAS
-
Rozsudky
Soudního dvora k porušení notifikace dle 98/34/ES: C -194/ 94 a
C-390/99 (civilní), C‑267/03 a C-20/05 (trestní) a rozsudky
Soudního dvora k porušení čl.
34 a 267 Smlouvy o fungování EU: C- 34/73 Variola, C- 224/01 Köbler, C-283/81
CILFIT, C-606/10 ANAFE a stanovisko generálního advokáta ve spojených věcech
C-400/13 a C-408/13 Sanders, viz http://curia.europa.eu/
-
Znění
zákona o návykových látkách ve věci konopí v ustanoveních §§ 2, 5, 8, 15,
24 a 29 v době od 1. 7. 2004 – 1. 4. 2013 a do a od 1. 1. 2014
-
Znění
trestního zákoníku od 1. 1. 2010 v ustanovení §§ 28 a 31, odst. 1
|
Na nejméně stý podnět od občanů k podání návrhu na zahájení kárných řízení se soudci ÚS - nyní od nevládních organizací Cannabis is The Cure, z.s. a Konopí je lék,z.s. (text najdete ZDE) - odpověděl předseda Ústavního soudu ČR následovným arogantně cynickým prohlášením, jako by snad neuměl česky a byl zcela mentálně nezpůsobilým nositelem Ceny Františka Palackého (8.6.2016)
Důkaz
další arogance veřejné moci – mají schizofrenii nebo jsou mentálně nezpůsobilí?
– najdete v odpovědi na tyto žádosti o informace:
Rozhodnutí Ústavního soudu ČR na žádost o informace ze dne 7. 9. 2016 SPR ÚS 312/16
Vážený pane
Tetoure,
v reakci
na žádost o informace, kterou jste podal jako statutární orgán spolku Konopí je
lék, Vám sděluji následující odpovědi na Vámi položené otázky s tím, že
v souladu s § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb. reaguji pouze na ty části
otázek, které se týkají působnosti Ústavního soudu.
1.
Ústavní soud se v řízeních o ústavních stížnostech nezabývá posuzováním
trestnosti určitého jednání, ale tím, zda předchozími rozhodnutími orgánů
činných v trestním řízení nedošlo k porušení ústavně zaručených
základních práv a svobod. Ust. § 43 odst. 3 zákona č. 182/1993 Sb., o Ústavním
soudu, ve znění pozdějších předpisů, pak v případě odmítnutí ústavní
stížnosti, včetně odmítnutí pro zjevnou neopodstatněnost, umožňuje odůvodňovat
toliko uvedením důvodu, pro který byla ústavní stížnost odmítnuta, a to bez
jakékoliv další argumentace.
2.
Ústavní soud se, striktně vzato, nezabývá trestností, jak jsem již uvedl. Jinak
platí, co uvedeno pod bodem 1.
3.
Nejsem si vědom ustanovení právního řádu, které by umožňovalo soudci (Ústavního
soudu) lhát.
4.
a 5. Kárné řízení se soudcem Ústavního soudu je upraveno v § 132 – 144 zákona o
Ústavním soudu. Rozhodnutí o zahájení kárného řízení vydává předseda Ústavního
soudu, a to v případě, že shledá zákonné důvody pro jeho zahájení. Zákon o
Ústavním soudu neupravuje jakoukoliv fázi před tímto okamžikem, takže na dopisy
občanů je nahlíženo jako na podněty, na které by striktně vzato nemuselo být
předsedou reagováno vůbec. Nicméně s ohledem na principy tzv. dobré správy
na takové podněty předseda Ústavního soudu vždy reaguje i se stručným uvedením
důvodů, proč rozhodnutí o zahájení kárného řízení nepřijme a kárné řízení
nezahájí. S ohledem na to, že jsem z pověření pana předsedy na
podněty, které Vás motivovaly k sepsání této žádosti, odpovídal já,
domnívám se, že důvody, které pana předsedu vedly k nezahájení kárného řízení,
obsahovaly.
S pozdravem
Ivo Pospíšil
JUDr.
Ivo Pospíšil, Ph.D.
generální
sekretář Ústavního soudu
Ústavní
soud
Joštova
8, Brno
Žádost o
informace
Konopí je lék,
z.s., IČ: 227 27 281, Konopná apatyka královny
koloběžky první, 798 55 Ospělov 6
ÚS a NS, MSp a
NSZ ČR
Věc: žádost o informace statutárním zástupcům výše uvedených orgánů
veřejné moci, kteří na níže uvedené soudce a participující státní zástupce
odmítají bez odůvodnění podat kárný/trestní podnět a řešit vážné porušení
zákona, přestože je doloženo na důkazech, že tím kryjí závažné zločiny
doložené poškozenými rodinami, lékaři i soudním znalcem v oboru soudního
lékařství.
Žádáme vydat
tyto informace
1. Sdělte, na základě jakých konkrétních ustanovení jakého zákona mohou soudci
obecních a odvolacích soudů a především níže označených senátů dovolacího a
ústavního soudu v rozhodnutí neuvést vůbec žádné odůvodnění
k spáchaným zločinům žádaným od roku 2009 prošetřit, když je doloženo, že
všechny stupně státních zastupitelství toto zakazují policii vyšetřit a
bez odůvodnění označují trestní podněty za nedůvodné, stejně tak ministři
spravedlnosti při podaných stížnostech pro porušení zákona a kárných podnětech.
2. Sdělte, na základě jakých konkrétních ustanovení jakého zákona mohou soudci
a žalobci v rozhodnutí neuvést vůbec žádné odůvodnění
k vytýkané netrestnosti skutku dle §§ 28 a 31. odst. 1 trestného zákoníku
– viz poučení pro Polici ČR v příloze. Navíc při doloženém naprosto
nezákonném postupu při určení vzorku k měření obsahu THC v konopí, kdy
NS nakonec uvede, že policie vychází z unijní normy a neuvede ani, zda
police vychází doleva nebo rovně či doprava…. (v pochybnostech vždy ve prospěch
obviněného?). Pokud však víte, jak JINAK věc uskutečnit, toto uveďte.
3. Sdělte, na základě jakých konkrétních ustanovení jakého zákona mohou
žalobci a soudci v rozhodnutích zcela vědomě lhát, aby v rozporu s úmluvami
a zákonem a judikaturou nepředali předběžné otázky Soudnímu dvoru,
konkrétně, že konopí je prekurzor, že nařízení o prekurzorech bylo
implementováno do zákona o návykových látkách a že daný zákon není technickým
předpisem k výrobě konopí jako léku. Pokud se domníváte, že jsou daní
zástupci veřejné moci právně nezpůsobilí, toto sdělte.
4. Sdělte, na základě jakých konkrétních ustanovení jakého zákona mohou
statutární zástupci výše uvedených orgánů justice a exekutivy neuvést vůbec
žádné odůvodnění, když odmítají podat kárný/trestní podnět na níže uvedené
soudce a participující státní zástupce.
5. Sdělte, zda na základě jakého práva (správní, trestní, jiné) se se soudci a
státními zástupci vede kárné řízení a které předpisy a ustanovení to upravují.
U
ústavního a nejvyššího a soudu jde o „soudce“ (a participující „státní
zástupce“ NSZ) těchto senátů:
Nejvyšší soud: senáty 8 Tdo 1231 /2011, 6 Tdo 1493/2014, 11 Tdo 181/2015, 6 Tdo 323/2016
Ústavní soud: senáty II. ÚS 664/12, IV. ÚS 4859/12, II. ÚS 1311/13,
II. ÚS 289/14, I. ÚS 2431/15, II. ÚS 3196/15, III. ÚS 396/16
Děkujeme za váš
zájem
6. 9. 2016
Miloslav Tetour, MCA, předseda
Příloha:
Výňatek z
reakce vedoucího výzkumu na výzvu ředitelství policie Olomouckého kraje na
doplnění níže uvedených otázek dle zákona č. 106/1999 Sb ke konfiskaci konopí
v Ospělově v roce 2016 ze dne 2. září 2016 č.j. KRPM
-113133-2/ČJ-2016-1400PI
Ptáte se mne,
abych doplnil žádost o informace na níže uvedené otázky:
1) Lze v
souladu s § 28 TZ JINAK ochránit svůj život a zdraví, když ne
pěstováním a zpracováním konopí, lze snad jinak realizovat výzkum a ctít
náboženskou svobodu?
2) Lze snad v
souladu s § 31 ODST. 1 TZ JINAK garantovat celospolečenský prospěch?
3) Lze snad
donekonečna lhát jako školáčci, že konopí je prekurzor, abyste nešli za
ty zločiny do vězení? Copak si neumíte přečíst, co vám již v roce 2011 napsal
také soudní znalec, že tím mrzačíte a zabíjíte lidi a Olgu Novotnou a nejen ji
jste doložitelně zabili? Vám nedochází, že pácháte zločin a můžete skončit ve
vězení?
Doplnění:
1) Pokud vám lékař předepíše konopí a vy nemáte desítky tisíc Kč/měsíčně na
konopí v lékárně, lze jinak než v krajní nouzi pěstováním a
zpracováním konopí ochránit své zdraví a život a další ústavně garantovaná
práva?
2) Pokud lze získat pouze licenci na pěstování konopí dle nenotifikovaného §
24 ZoNL nenotifikovaným předpisem č. 50/2013 Sb., ale licenci na zpracování
konopí na léčivo dle nenotifikovaného § 15, písm e) nikdo nevydává, lze
jinak než přípustným rizikem realizovat výzkum cannabisterapie a léčivých
genetik konopí?
3) Pokud v Příloze 2 uvedení justiční mafiáni vědomě v rozhodnutí
lžou, že konopí je prekurzor, což odporuje zákonu a judikatuře, že
nařízení o prekurzorech bylo implementováno do ZoNL, což odporuje úmluvám
a judikatuře, že ZoNL není technický předpis k výrobě konopí jako léku dle
Směrnice, což odporuje úmluvám a veřejné databázi TRIS, aby ochránili
prostějovské státní zástupce a soudce před vězením za spáchané zločiny doložené
soudním znalcem (apoptóza buněk rakoviny kanabinoidy doložena 1994) a paní Olga
Novotná v procesu 2 T 104/2010 u OS Prostějov st. zástupci a soudkyni
doložila lékařskou zprávu o mizejících nádorech a st. zástupci opětovně konfiskovali
a konfiskovali a zakazovali spáchané zločiny vyšetřit, lze se domnívat, že
na policii neumíte česky a nevíte, co je vaše zákonná povinnost? Na straně
organizované zločinecké skupiny OSZ a OS Prostějov je doložen zločin, na mé
straně prospěch, copak nemáte mentální způsobilost to posoudit a musíte se tou
bandou zločinců nechat zneužívat? Copak nevíte, že v Norimberském procesu
byli odsouzeni nejen organizátoři zločinu, ale také jeho vykonavatelé, kteří se
vymlouvali, že jen poslouchali rozkazy?